Olympic blog 4

Nepředpokládám, že by mé písemné výplody během největší zimní akce letošního roku četly, neřku-li hltaly, nějaké masy lidí. A proto mi ty maximálně dvě desítky musí odpustit, že to dnes bude krátké a velice dietní.
Proč?
Protože jsem nestíhal.
Kombinační závod a finále U-rampy jsem ještě ráno dal a zažil tak po dlouhé době cestu do práce již za svitu ranního slunce, ale na nic ostatního už vzhledem k pracovnímu vytížení nebyl čas. Až třičtvrtě hodiny popracovního běhání na pásu v posilovně mi alespoň ubíhalo díky curlingovému finále v tamní televizi. Jinak ani ťuk. Všechny medailové události jsem tak sjel jen letmo v denním sestřihu ČT.
Tož se zastavím u Marcela Hirschera, jehož kombinační triumf si nechat ujít nešlo. Je až k nevíře, že až do dnešního korejského závodu neměl ve sbírce žádnou zlatou olympijskou medaili. Muž, který už šest sezón nepustil k zisku velkého křišťálového glóbu za celkové vítězství ve světovém poháru nikoho jiného a fenomén, jenž nasbíral ještě další 4 malé glóby za slalomy a 4 za obřáky. Lyžař, o němž Ester Ledecká řekla, že je to její imaginární manžel :D. A hlavně - někdo, kdo si v srpnu zlomil kotník, a přesto už opět neohroženě vládne tabulkám i letošní sezóny s nasbíranými 10ti vítězstvími!! Alpská kombinace, ve které musí závodníci ke slalomu zvládnout i úplně odlišný sjezd, byla nejméně pravděpodobným závodem, který by rakouská modla konečně mohla pozlatit. Sice to zatím vypadá, že k zisku největšího množství medailí má našlápnuto německá "krasavice" Laura, ale Hirscherovy tři zlata, o nichž před nadcházejícím slalomem a obřím slalomem nepochybuji, budou jedním z památných počinů korejské olympiády.

Zítra se konečně rozběhne mužský hokejový turnaj. Trošku jsem brouzdal soupiskami, a tedy... Já tam fakt znám tak desetinu hokejistů. Sám jsem zvědav, jak mě budou bavit souboje, ve kterých nebudou hrát Češi (samozřejmě plánuji nezmeškat žádný).
Na závěr si musím postesknout nad osudem Milana Gulaše. Třikrát vypadnul ze závěrečné nominace před mistrovstvím světa a teď, kdy mohl zažít životní turnaj pod pěti kruhy, přijde 10 minut před koncem posledního přípravného zápasu zranění kolene. Pohled do vlhkých očí tvrdého chlapa, který právě přišel o životní sen, ten rval srdce. Nezbývá, než si přát, aby to byla poslední smutná zpráva pro český hokej během příštích 14ti dnů, a aby si to aktuálně nejproduktivnější hráč české extraligy stihl vynahradit v květnu, až se bude v Dánsku bojovat o titul mistra světa..

Komentáře