Sen noci římské

Minulý týden, po úvodních klání čtvrtfinále Ligy mistrů jsem si ulevil a říkal: "Příští týden ušetřím večer čas a nemusím se dívat na odvety, neb vše je po prvních utkáních jasné.." Liverpool a Barcelona si na domácích hřištích vytvořily třígólový náskok, Real dokonce stejnou nálož ze hřiště Juventusu. Pět minut před začátkem jsem ale na "livescore" uzřel, že v základu konečně v Champions League nastoupí Patrik Schick, tak jsem se rozhodl, že si to nakonec pustím a alespoň si prohlídnu, jak že mu to "nestřílí", když čtu samou kritiku.
A jak dobře jsem udělal!! AS Řím prožil jeden z největších večerů své historie. Brzy se dostal do vedení a mátožná Barcelona se nezvedla ani po pauze a tak to bylo po necelé hodině 2:0 a Římanům chyběl jediný gól. Ten nakonec po rohu deset minut před koncem dokázali dát a velmi překvapivě si na úkor jednoho z favoritů zahrají semifinále. To bylo radosti! Jej, to bych si nadával, kdybych se jen ráno podíval na výsledek!!
A Schick?
Góla zase nedal. Má tak v této sezóně za AS Řím stále jen jediný gól z italského poháru. V lize 0, v evropských pohárech 0, ale tam nastoupil poprvé. Šancí stále dostává dost. V Serii A už má na kontě za giallorossi 15 zápasů, z toho 7x odehrál víc než poločas. Včera poctivě makal. Napadal, snažil se, a když byl někdy po hodině střídán, vyprovázel ho aplaus. Ve své největší šanci v prvním poločase, kdy hlavičkoval vedle branky, nikým nehlídán, z cca 7mi metrů, ale bohužel selhal. V porovnání s Džekem působil neohrabaněji, ale podle mě je vše otázkou sebevědomí. A to snad přijde s góly. Zaplaťpánbůh, že stál tolik, kolik stál. Tím pádem ho AS Řím doufejme neodstaví po pár neproduktivních zápasech. Ale už by to chtělo, aby s těmi góly začal..

Komentáře