Rafovo pařížské desatero a zasloužený titul pro Ostapenkovou

DESET!!
To je počet titulů z Roland Garros, které má ve své vitríně od včerejška Rafa Nadal. Celkem potřetí si tenhle nejlepší antukář v historii podmanil French Open dokonce bez ztráty setu.
S mou milou jsme večer zasedli k finále a čekali krásný a vyrovnaný souboj, protože i když Nadal doposud válcoval všechno, co mu přišlo do cesty, Stan Wawrinka finálové a jiné veledůležité duely vždy zvládal a tak jsme doufali, že to bude stát za to. Ale kdeže! I kdyby se Stan přetrhl, proti antukovému králi byl naprosto bez šance na jakékoliv zdramatizování byť jen jediného setu. A tak jediné, co nakonec dokázal zlomit, byla raketa :D
Rafa dokončil své pařížské desatero.. Je to borec. Tolik triumfů na French Open, často označovaném za vůbec nejtěžší tenisový trunaj světa, je prostě něco, co se pravděpodobně už nikdy nikomu nepovede.
Naproti tomu finále žen, v němž jsem zpočátku neměl favoritku, byla pěkná podívaná. Postupem času jsem se klonil na stranu útočící Ostapenkové. Halepová mě leze na nervy nejen tím svým řevem, ale je to taková ta defenzivní obranářka, které jsem nikdy neměl v lásce. Ostapenkové jsem to nakonec, ač působí takovým tím dojmem drzého fracka, docela přál. Hraje moc pěkně, a tenhle typ hráčky, která má bojovnou a vítěznou mentalitu, současný ženský tenis rozhodně potřebuje. Nakonec jí ten nesmělý a upřímný úsměv během přebírání svého prvního životního titulu docela slušel. Mimochodem, říkal jsem už během pobytu ve Francii při prvním kole, a Kamča to může potvrdit, že po tom, co jsem Lotyšku viděl letos v Austrálii a na turnaji v Praze, se dostane určitě daleko. Uvidíme, kam jí její mladistvé sebevědomí donese. Nechť si hlavně nevezme příklad z princezny Bouchardové, která se po jednom roce, kdy vyletěla až do finále Wimbledonu, a zásobovala novináře sebevědomými výroky a útoku na post světové jedničky, začala věnovat více společenským záležitostem, a teď sotva přeleze na grandslamu druhé kolo..

Asi byste na mém blogu čekali i obšírnější článek o posledním českém kvalifikačním zápase v Norsku.

Nebude.

Nechci se rozčilovat..

Komentáře