Kdo vyhraje Wimbledon?

Měl jsem to v hlavě už po skončení Roland Garros. A napevno jsem se rozhodl po jejím vítězství na travnatém turnaji v Birminghamu..
Vsadím si na výhru Petry Kvitové na letošním Wimbledonu.
A abych jí o triumf svojí sázkou nepřipravil (protože moje sázka na výhru kohokoliv znamená jeho jistou smrt), přidám ještě Murrayho čtvrtfinále, ať existuje naděje, že mi ten tiket zkazí někdo jiný.
Když jsem včera pročítal kurzy na vítězství v ženském turnaji u našich sázkových kanceláří, nejnižší jsem našel právě u Kvitové a druhý nejnižší u Karolíny Plíškové. Tak se mi hned nahrnulo na mysl "Bože muj, velký voči..." Pak jsem se ale zamyslel. Kdo vlastně? Jelikož tráva je útočný povrch, a současný ženský tenis je protkaný hlavně samými obranářkami, mají skutečně dvě české hráčky svým agresivním stylem, a to i bez vlasteneckého zaslepení, největší předpoklady pozvednout za 14 dní v sobotu nad hlavu wimbledonskou trofej.
Ale protože cokoliv, co nosí sukně a během Wimbledonu bude mezi výměnami oslovováno Mrs. nebo Miss, je jen organismus ovládaný momentálními emocemi, které bývají v krátkých úsecích velmi rozdílné, je jakákoliv takováhle sázka stejnou "jistotou" jakože je Cristiano Ronaldo heterosexuál..
U mužské části se pyšní nejnižším kurzem král Roger! Že by australské déjá vu? Kéž by! Staré páky Rafa a Fedex si s navráceným leskem podmanily první dva letošní grandslamy, tak by ten trend klidně mohl pokračovat! Po vynechání antukové sezóny bude určitě Federer hladov a plný sil. Zatím se v počtu získaných londýnských trofejí (7) dělí o primát s Petem Samprasem a Williamem Renshawem. Tož je čas se trhnout, Rogere!



Komentáře