Olympic blog 3

Jestlipak se pochlubili korejští činovníci, když se ucházeli o pořádání zimních her: "U nás vládne v únoru větší zima, než za polárním kruhem a protože jsme hned u moře, tak tady vítr pořádně duje od rána do večera"? Určitě ne..
Zase jsem zbytečně vstával, vztekle jsem ve zpětném přehrávání hledal ten obří slalom, a všude krasobruslení.. A slopestyle s Pančochovou taky nikde. Nakonec jsem tedy, tuše, že díky korejskému uragánu se další disciplíny odkládají, zavítal na idnes, abych si to potvrdil. A tam na mě hned vybafl titulek: "Pančochová už 11. místo po druhé jízdě nezlepší.." Dokoukal jsem tedy snowboardový závod, žasnul nad tím, jaký obří rozdíl je mezi mužskými a ženskými skoky, a trnul, aby se žádné ze závodnic nic nestalo, protože padaly jako hrušky.
Ani Verča Vítková, ani Michal Krčmář na své nádherné medailové chvilky ve stíhačkách navázat nedokázali. Trošku se to dalo čekat, hlavně u Michala. Přeci jen - vstřebat takový úspěch a hned o 24 hodin později se zase koncentrovat na další klání, to asi úplně nejde..
Jinak - zaznamenal jsem neobvyklý úspěch, sázka na výhru Dahlmeierové a Fourcada mi přinesla první kilečko :D :D
A ještě jednu věc nemůžu vynechat - máme naprosto nejhezčí biatlonové kombinézy ze všech (snad jedině švédská žluťárna může konkurovat). Firma Atex je v tomto směru naprostá bomba. Jejich designéři (tedy jestli to je jejich práce) zaslouží velkou pochvalu.
Zítra si trošku oddychneme. Žádné české medailové želízko se nepředstaví. Největším tahákem budou asi běžecké sprinty, ale Petter Northug je místo olympiády doma, tak mi je výsledek tak nějak putna. Kvůli lyžařské kombinaci ve dvě ráno vstávat nebudu. To že se zrušila, si v klidu přečtu až ráno.
..už aby bylo teplo..

Komentáře