Biatlon + skoky + sjezdové lyžování - rozpis zimy 2018/2019

Drazí,
omlouvám se za své dlouhé období mlčení.
Někteří z vás se mě ptali, jestli jsem s tím blogováním seknul, či co, nebo děje-li se se mnou něco, nepřestal-li jsem náhodou ten sport sledovat, a podobně.
Ale kdepak..
Jen prostě, někdy buďto není o čem, anebo prostě nemáte chuť sdělovat ostatním, že to nebe je modré, když to všichni vidí...
Ano, mohl bych tu žehrat každý druhý týden nad marností českých fotbalistů, ať už po ostudných pětigólových porážkách Plzně nebo stejného výprasku repre od Rusáků. Nebo žehrat nad tím, jak peníze zabíjí jeden sport za druhým.
Ale od toho máte novináře na různých Seznamech a iDnesech, nebo v deníku Sport, kteří musí po každé porážce Sparty v lize přispěchat alespoň se čtyřmi články o její krizi. Po další jednogólové penaltové výhře Plzně v lize nějak naznačit, jak že to Berbr vládne fotbalovému zákulisí, ale zase to nepřehnat, aby nedostali od svých chlebodárců přes prsty.. Po upachtěných výhrách českých týmů psát o novém začátku a blýskání na lepší časy. Vytvářet analýzy toho, co už všichni dávno víme, protože je to jejich práce..
To já díky bohu nemusím. Nějak jsem prostě neměl nutkání stále dokola omílat všem jasný fakt, že to s českým sportem jde s kopce (Ester a Pasta to nezachrání), stejně jako to, že peníze ten celosvětový jednou zahubí. Poslední příklad, kdy příští atletická sezóna bude mít svůj vrchol v říjnu, tedy v době, kdy už běžně atleti uléhají k zimnímu spánku, protože jej přidělili, jak jinak, v srpnu padesátistupňovému Kataru, je toho dalším bolestným důkazem. Kdyby vytryskla ropa na Antarktidě a ta se stala nejbohatším místem světa, nepochybujte, že bychom sledovali světové šampionáty i odtamtud. Ale tam se já, který už zase před ještě relativně mírnou zimou příští týden zase zdrhá pod palmy, vypravit nehodlám.  A ne, neprokoukli jste mě :) Účelem dnešního blogu fakt nebylo pochlubit se dovolenou :) Přísahám na svojí rodinu! To byl vtip, samozřejmě.. K přísahání na své blízké bych se nikdy nesnížil, na to máme v Česku jiné "kapacity".. Ale to už nejsme u sportu..

Jako odpustek za svou dobu ticha mám pro ty z vás, kteří se již nemohou dočkat první sněhové nadílky a pravidelně sledují zimní sporty, rozpis termínů biatlonových, skokanských a sjezdařských světových pohárů. (trošku mi to ve verzi pro PC utíká doprava, leč server blogger.cz prostě úplně přátelský k vkládání podobných souborů není.)
Mějte fajný podzim a nechť vás provází síla :)


Komentáře