Konečně tenis!

Nevím jak Vám (teda tuším, vám asi ne, a pokud ano, tak z jiného důvodu), ale mně začaly bezesné noci. Od jedné ranní našeho času se v následujících dvou týdnech vždy rozjede úvodní tenisový grandslamový svátek. Australian Open.
Ach, ta Austrálie.. :) To vypadá vždycky tak krásně! To vedro! To sluníčko! Ty barvy! Dost vážně uvažuju, že se tam příští rok vydám..
Petra Kvitová vyhrála těsně před AO turnaj v Sydney. Moc rád bych věřil tomu, že je to příslib famózní formy. Ale protože co se týče sportu, tak mi paměť slouží dobře (co bych za to dal v momentě, kdy hledám klíče od bytu..), tudíž si velmi dobře vybavuji, jak to s ní na takovém grandslamu chodí. Velká očekávání, novináři, u nichž je přání otcem myšlenky, nešetří články o favoritce Petře, a potom utrápené vystoupení a výpadek s hráčkou o 50 míst na žebříčku níže.. Ale máme Nový rok, tak třeba ten letošní zažité stereotypy rozbourá. Nikomu bych to nepřál víc, než jí, to se přiznám..
U mužů to bude spíš o tom, jestli náhodou Novaka Djokoviče nepřemůžou nějaké zdravotní trable. Jinak mu asi jen těžko bude někdo konkurovat. 21. titul pro Rogera by byl ale nejhezčí :)

Na Australian Open jsem čekal jak na smilování. Sice jsem si pořídil Digi Sport a můžu tak sledovat všechny 4 top evropské fotbalové ligy, ale během zimních měsíců jsem byl vždy zvyklý hltat bílé sporty. Letos to nějak neplatí..
Klasické lyžování mě přestalo bavit už dávno.
Sjezdové mě sice pořád baví, ale během prosince a do půlky ledna to byl samý slalom a obří slalom. A tam je úplně zbytečné něco sledovat. Hirscher, Shiffrinová, Hirscher, Shiffrinová... Jsou to borci, o tom žádná, ale nějaké okysličení točivých disciplín by to chtělo. Snad se o to postará Petra Vlhová. A příští dva víkendy nás konečně čekají pořádné sjezdy - Wengen a Kitzbühel.
Na biatlon jsem samozřejmě nezanevřel, nepatřím k těm sezónním fanouškům, co odejdou při prvních neúspěších, ale přeci jen jsme si toho letos zatím moc neužili. Zaplať pánbůh za ty víkendové štafety, už jsem úplně zapomněl, jaké to je oslavovat v tomto odvětví bednu!
Skoky alespoň oživilo letošní vzepětí Romana Koudelky, ale jinak to také není bůhvíjaká podívaná. Dvě hodiny, všichni do podobného místa a nakonec matematika.

Takže vzhůru v osm večer na kutě, a v noci na tenis! A doufám, že příští rok už LIVE!
Btw - nelenil jsem a v prosinci prošel celou tou složitou procedurou žádosti o dva lístky na letošní Wimbledon. Mezi lednem a březnem bych měl být vyrozuměn, zdali jsem uspěl. Držte mi palce, ať mám víc štěstí, než když si vsadím..

Komentáře