Markéta Davidová vítězí, aneb nejen tenisem české ženy oslňují sportovní svět!

Minulý čtvrtek, kdy jsem ve Španělsku dělil svůj čas mezi pracovní povinnosti, procházky po uličkách v Durangu a večerní záznamy sportovních událostí toho dne, mi od mé drahé přišla zpráva: "Ženskej sprint si nepouštěj, fakt je to zbytečný." Podíval jsem se na internet na výsledky, na popis závodu v němž jsem se dočetl o nejhorším českém ženském závodě za poslední roky a znovu si smutně zavzpomínal na nedávné biatlonové úspěchy.
Dnes, víc než 2 hodiny po svých letošních prvních 10ti uběhnutých kilometrech (ne, nebyl jsem v tom venkovním mrazáku, ale na páse) a po absolvovaném nákupu jsem si spíše jen tak jako kulisu další sprint pustil ze záznamu. Výsledek nevědouc, zázraky nečekajíc..
A ono to skončilo tímto krásným závěrečným vítězným úsměvem! Markéta Davidová, i přes až 89. "nejrychlejší" čas střelby dokázala po dvou čistých položkách porazit úplně všechny soupeřky! Je z toho první kariérní vítězství a snad konečně elixír energie do žil celému biatlonovému týmu. Ani nebudu publikovat, jakými slovy jsem u televize "zpomaloval" poslední závodnici na trati, po závodě naprosto vyčerpanou Lauru Dahlmeierovou. To byly tedy neskutečné nervy!!
Nejen tenisem v těchto dnech tedy české ženy ohromují svět! Na ryze české australské finále sice v sobotu nedojde, ale Petra Kvitová své semifinálové poslání zvládla (a před Karolínou klobouk dolů, prohrála se ctí s naprosto famózně hrající Naomi) a čeká jí její třetí kariérní grandslamové finále. Mimochodem - víte, jakou má bilanci, když se do závěrečného boje o titul probojuje?
26:7! :)

Sobota je tedy jasná:
9:30 - Kvitová : Osaka
13:05 - Markéta Davidová vybíhá z prvního místa do stíhacího závodu v Anterselvě.
Zhruba před dvěma hodinami jsem klel, že tradiční sjezd v Kitzbühelu se kvůli předpovědi počasí přesunul už na zítra, na pátek.
No zaplať pánbůh za to!! :D

Komentáře