Věk je jenom číslo. Bozi nestárnou!!

Legendy, které nerozumní již posílali do věčných sportovních lovišť, povstaly z popela! Tento víkend byl ve znamení comebacků dvou světových sportovních celebrit, které kralovaly svému sportu už v devadesátých letech, ale ani téměř po čtvrtstoletí nemají dost a stále válí.
V pátek uchvátil THE GOD Nr. 68 svým sólem jako za starých časů. Přestože z gaučů či od pivních půllitrů je už několik let haněn, že neví kdy skončit, je pomalý a nemá tam co dělat.. Tak doufám, že jste se, hlupáci, dobře dívali. Až budete schopni ve čtyřiačtyřiceti nasbírat šedesát bodů v NHL a v sedmačtyřiceti nastřílet pět branek v baráži o extraligu, potom píčujte. 
Jarda je Bůh a je jenom jeden. Hokej je jeho manželkou i dítětem zároveň. Jeho vášeň ho neopouští ani v tomto věku a proč by se jí měl vzdát jenom proto, že jeho spoluhráči z týmů minulých už jsou deset let ve sportovním důchodu? Taky už jsem se bál, že se po roce bez hokeje žádných jeho dalších gólů nedočkám..
A ejhle, je to tam pořád :)
Tak za rok v extralize, Jardo!!
Mimochodem - už je to 21 let, co vyhrál olympijské zlato a 27 let od prvního Stanley Cupu :D
A ještě pro "hejtery", jak říká prudičům dnešní mladá generace, když bude hrát Jágr extraligu, kolikrát myslíte, že na zápasy, kdy pojede Kladno ven, nebude vyprodáno? :P :P
THE GOD!! JARDA FOREVER!! 68!! 68!! 68!!

Po páteční hlasité radosti z dvou gólů Jaromíra jsem na další vlnu emocí nemusel čekat dlouho.
Golf sleduji aktivně (tedy vydržím koukat na celé turnaje) 10 let. Předtím pro mě bylo nemyslitelné, že někdo může vydržet sledovat pětihodinový přenos, kde pořád někdo odpaluje, ale ani nevidíte, kam vlastně míček dopadl. Ale o tom, že v něm kraluje Tiger Woods a že už vyhrál 14 major turnajů, jsem samozřejmě věděl.
Co jsem však propadl kouzlu tohoto sportu, žádný Tigerův triumf jsem neviděl. Šlo to s ním jen a jen z kopce. Mimo greeny aférky s ženami, na hřištích limitován chronickými problémy se zády. 
Moc mě mrzelo, že jsem jeho éru propásl, myslel jsem, že už je definitivně pryč.
A není :)
Tiger se vrátil a dobyl patnáctý major. Popáté triumfoval v Augustě. Po závěrečném kole, během jehož průběhu se tajil dech a kde se nakonec smutným hrdinou stal Ital Molinari, si zelené sako pro vítěze oblékl právě Woods.
Ta euforie, která panovala kolem diváky obsypaného hřiště po Tigerových úspěšných ranách, z toho šla až husí kůže. A jeho vítězná radost na závěr... Wow.. To byl doják. 

Sedmačtyřicetiletý Jágr a třiačtyřicetiletý Woods zase dokázali, že věk je jenom číslo. A ten, kdo se nenechá, tak prostě nestárne!
Dědkům zdar a těm sportujícím zvlášť!!



Komentáře